אוצר יקר ערך התגלה במיטת נפטר

    חיים הלר 2 Comment on אוצר יקר ערך התגלה במיטת נפטר
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבים מחפשים היכן להטמין את כספם מחשש לגניבה, וממציאים מקומות מחבוא בלתי שגרתיים, משפחת מרקוביץ' לא העלתה בדעתה, עד היכן תגיע היצירתיות של ראש המשפחה.

    אב המשפחה שנפטר לאחרונה, נעזר בערוב ימיו במיטה משוכללת עם נורת אינפרא אדום להקלה על כאביו. המיטה נחשבת למיטה משוכללת ויקרה כשעלותה מוערכת בכ-15 אלף שקלים. לאחר פטירת האב החליטו בני המשפחה לתרום את המיטה המשוכללת לארגון החסד 'יד שרה'.

    השבוע כשהמיטה הובלה למחסן המיטות ביד שרה, ביקש מנהל המחסן, ישראל ארנד לבדוק את תקינותה. כשהרים את כיסוי המיטה, בניסיון לאתר כבל חשמלי, מצא רוכסן וכשפתח אותו גילה לתדהמתו כי במזרן הוחבא סכום של אלפי דולרים במזומן, תכשיטי זהב ושעונים. ארנד שהופתע מ"המציאה" פנה מיידית להנהלת הארגון וביקש לאתר את תורמי המיטה.

    בנו של המנוח, מרקוביץ', סיפר בישראל היום כי "אבא היה צורף ידוע בתל אביב. נתנו לו צמיד שהוא יצר לאשתי ורצינו שהוא יתאים אותו לבת שלנו. אחרי פטירתו חיפשנו את הצמיד ולא מצאנו. אנחנו כל כך מתרגשים שהוא חזר. מלבד השווי הכספי, יש לתכשיטים הללו ערך סנטימנטלי רב. יד שרה פשוט צדיקים. אם לא היינו תורמים ליד שרה, בכל תחנה אחרת לא היינו מקבלים את החפצים הללו חזרה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ברוך אלוקי שמעון בן שטח.